zondag 21 maart 2010

werk van de week

mijn weken duren wekenlang. deze keer 3.
dus hier wat werk van deze week(en)

3D & Ruimtelijk inzicht:











aaah.... is het geen droppie?
wat een snoezig bekkie heeft hij. net ze vader.
ik zou hem zo op kunnen eten zo'n lekker beestje is het geworden.
Dan is zijn broer er een stuk minder poepig vanaf gekomen..




..Tja. De Precieze opdracht van 3d was om een vorm EN een tegenvorm te maken.
dus simpelweg een mal, en een.. vorm, die erin past.
simpel.
maar ik wist zeker dat ze me niet lieten gaan voordat ik er een diepzinnige gedachte achter zette (okay, dat is niet waar. er word hier bar weinig druk op je uitgevoerd. maar als ik dit in me achterhoofd hou, werk ik wat makkelijker).

Deze twee beelden symbolizeren de geboorte, simpelweg de mal (tegenvorm) van de dood.
dit zou eigenlijk een serie van drie moeten zijn. met als 1ste
een volwassen menselijk hoofd met daarin een schedel,
een schedel met daarin een babyhoofd,
en als laatst een volwassen kop in een baby-hulsje.
ik was net bezig met de 2de, totdat de bel ging. en we allemaal naar huis gebonjourd werden. en ja, ik heb wel meer op me verlanglijstje, dus verder ben ik niet gegaan hiermee. zo is het toch ook mooi?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten